Alla inlägg under juni 2012

Av Berglind - 21 juni 2012 20:59

Heejjj idag vaknade jag och Fanny klockan  20 i fem på morgonen och då var det is kalt i tältet så vi gick in och la oss i soffan och försökte sova men det gick inte för mig men för Fanny gick det att sova lite... Så jag satt på en film och jag kollade på den 3 gånger! Sedan vaknade mamma och sa att jag skulle försöka sova men det gick inte ...! Sedan somnade jag efter jag kollade på filmen 3 gånger. Sedan kloclan halv 12 kom Ulrik in och väkte oss för att vi skulle åka och träna. Vi gick upp och gjorde årning frukost och fikade. Sen så gjorde vi oss klara för att åka tåg till sundsvall, När vi torde att vi kom fram så gick vi ut och då märkte vi att vi gick av på fel plats men så vi gick in tåget igen och klev av på nästa håll plats! Sedan kom våran tränare och hämtade oss och han körde oss till brottarlokalen. Vi fick låna hans nycklar så vi kunde gå in och byta om! Efter ett tag så kom flera och flera men vi var bara 6st som tränade!? Sedan efter träningen så köpte en glas och satt oss pratade 1 sedan hoppade vi in i duschen och duschade!! Sedan stanade vi i stöde och ahndlade tills imorgon för då är det ju middsommar! När vi kom hem så tog jag och Fanny en cykel och cyklade tpå byn fram och tillbax. När vi kom hem så satt vi på musik och lyssnade! Sedan kom Johanna och hjälpte mamma med maten och sedan så ville jag och Fanny sitta ute och äta så vi bärde ut stolar och bord så att vi kunde äta ute!  :)... Sedan när vi hade nästan ätit klart så kom Martin, Nina och Mickael och hämtade lite öl. Efter maten så tog jag och fanny lite kort som vi ska lägga upp sedan :-). Men nu ska jag och Fanny ut och åka lite fyrhjuling bayy / Sanna Berglinfd:-)

Av Berglind - 20 juni 2012 01:10

Hej just nu sitter jag och fanny  

 /Sanna Berglind

Av Berglind - 8 juni 2012 13:45

Hej jag har inte haft tid att skriva på bloggen något för jag har mycket annt för mig att göra som skolan men nu har jag inte skolan och träningar har jag haft. Men iallfall så har jag och Fanny fåttttt SOMMMMMMARLOOOV och det käns som bästa att man fick sommarlov men efter sommarlovet så ska jag och Fanny kanske vi ska börja i samma klass tillsammansoch det ska blir roligt. Men nu på sommarlovet så ska jag bara chilla och ta det lungt i sommar/Sanna:)<3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som gillar brottning men utom fritiden så gillar vi att vara med kompisar :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du ?
 Tjej
 Kille

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards